Tuesday, July 29, 2008

Erti bahagia buat aku

Asslamualaikum wbr
Ramai org ingin bahagia..tetapi definasi bahagia datang dalam frasa yang berbeza.Bergantung kepada keperluan serta makna bahagia itu sendiri pada setiap individu..
Bahagia pada aku:
Bukan pada wang ringgit
Bukan kepada rumah besar
Bukan kepada pangkat
Bukan jua kerana kereta mahal

Tapi bahagia pada aku...bila aku mempunyai keluarga yang bahagia..Itulah kebahagian yang tidak dapat dinilai oleh wang ringgit mahupun lontaran kata2.Dan kini aku bahagia..Bahagia kerana mempunyai keluarga yang bahagia...dan keluarga yang bahagia inilah yang membahagiakan aku.Alhamdulillah dalam susah dan senang..nampaknya kami sepakat mengharungi bersama.Berkat doa restu serta didikan ayah Bonda(Haji Yunos Bin Yop Yahya dan Hajah Fatimah Binti Abdullah),keluarga besar kami gagah mengharungi cabaran hidup dalam penuh kesepakatan.Alhamdulillah aku juga bahagia dengan keluarga husband yg begitu supportive dan caring..Terimakasih pada yang esa....

Mak dan Abah tersayang...


Family aku..dengan anak,menantu cucu.Anak 10 org,menantu 9 org,cucu 17 org.
Cucu paling besar 19 tahun,paling kecil 2 bulan


Sebahagian dari keluarga husband.Husband aku anak yatim piatu...


geng wanita muslimah beratur ditangga...yg mana satu..idaman kalbu...!


Aku hubby n husband...baju raya yg kami pakai ada cerita sebaliknya!!!!!!!!!

Husna dan abg sepupu yg kini di Korea

Gambar kenangan..Aku Kak Uda,yah dan Ana...

No comments: