Thursday, July 17, 2008

Bila jiwa kembang berbunga....

Alhamdulillah..syukur pada Allah..sakit kepala aku dah hilang...
Aku juga lega sbb selesai satu masalah dengan apartment Seri Nuang. Sekarang dah ada org sewa....tak sampai sebulan lepas dapat kunci...syukur aku...lepas satu beban kewangan...actually ramai sungguh berminat dengan rumah tu...aku sendiri pun kalau ditanya mmg nak duduk rumah tu..sangat nyaman dan mengasyikkan...aku rasa kalau aku duduk rumah tu akan akan makin menjiwang..haa..hhaaa. View Taman Pertanian Bukit Cerakah yang serba hijua benar2 memberi terapi kepada mata dan fikiran....Kabus yang melingkari setiap penjuru alam disekeliling tika hujan berlabuh pergi..atau tak kala subuh menguntum senyum....adalah urutan terbaik pada emosi yang kacau ...(ha..haa...kan aku dah berjiwanggg).Anyway thanks Allah sbb memudahkan satu dari jalan hidup aku(disampig begitu banyak jalan2 lain yang dipermudahkan).



Petang ni aku nak pi main boling dengan opismate. Hujung minggu ni aku ada dua kejohanan boling. Sabtu di IOI Mall, pertandingan boling yang dianjurkan oleh opis aku. Team kami tema hijau(staff Unit Perniagaan dan Audit Luar)Harap2 menang!heehe..hhee.Ahad pulak pertandingan boling untuk Lorong U11/5 Taman Bukit Bandaraya di Ole-Ole Seksyen 18 Shah Alam.Jgn tak tau lorong aku ni mmg aktif...org muda la katakan...yoo..yoo...gooo U11/5...isshh aku risau tak larat ajer..sbb sabtunya dah mencurahkan tenaga di IOI Mall...anyway insyaallah boleh!Kepada semua pembaca blog aku...jom amalkan gaya hiup sihat...wattchhaaaaaaaaa!

No comments: