Sunday, July 13, 2008

Kepala aku berdenyut-denyut....

Dah 8 hari aku sakit kepala...sakit kepala yg berdenyut2...Jarang aku sakit begini..biasa kalau sakit kepala pun sbb perut kembung(makan nangka ,ubi dsb).dan biasanya gejala akan disertai dengan simptom muntah, tak sedap perut, dan sakit kepala.Tapi kali ini sakit kepalanya hanya dibahagian tengah dan hadapan kepala....rasa semua otot2 disitu mengcengkam kepala aku...
4 hari yg lepas aku dah jumpa doktor..doktor bagitau aku tiada simptom migrain..alhamdulillah. doc kata kemungkinan besar otot 2 kat kepala aku stress.Rupanya kalau sakit kat otot kepala ni tak jalan dengan panadol.!Doctor bagitau aku kena makan ubat untuk melegakan stress otot2 tu....lepas habis ubat kalau tak ok lagi doc kata kena buat ujian darah.....ubat aku ada sikit lagi..tapi sakit kepala aku mcm tak kurang...besok aku nak pi jumpa doc...kepala aku makin berdenyut2....

2 comments:

Fauziah said...

get well soon :)

Anonymous said...

G la jumpa Dr Kamal..