Friday, May 28, 2010

Sampai ajer Airport Bandung aku terkejut beruk tgk signboard . Ehhh aku ni pi Bandung ke atau balik kg?


Pemandangan biasa di Bandung. Orang berjualan dengan menarik basikal yang dipenuhi dengan barang jualan.....kesusahan ada dimana-mana....Alhamdulillah Aku sgt bersyukur dengan kehidupan yang ada


Jamu dijual dipinggiran jalan ajer...comot ajer makcik jual jamu nih. patut kena bergaya sikit macam Mak Dara tu..baru la jualannya gempak!


Sarapn pagi di Hotel. hotel aku duduk tu 4 bintang. tapi food macam 3 bintang. Ini ajer aku rasa sedap...cekodok jagung...emmm teringat kat kampung pulak.Kalau Syakir ada ni mesti dia suka cekodok jagung


Yang bertopi ini supir cum Tourist Guide aku disana. Namanya Pak Yusof..nampak rock tapi warak jugak.
Agak educated. Org sibuk shopping dia pun sibuk memilih cincin hikmat!


Sepanjang disana aku batuk teruk jugak.So mineral water berbotol2 peneman diri. lagipun hubby dah beritahu awal2 jgn minum air sebarang disana. Takut sakit perut.


Kami sempat beli kredit telefon di satu kedai. Penjualnya anak muda Bandung. Muka macam Malaysian sikit. Dia bilang ramai orang kata mukanya macam Nordin Mat Top...Isshhh yo bonar1

Bersambung...Nanti citer lagi kisah Bandung Kota Keshoppinan....haa..haa

No comments: