Saturday, May 15, 2010

Menjejak bumi Bandung

Hu..hu.huu..
time tulis entry ni suami dan anak2 jauh dibumi Malaysia...
Ntah camne la aku boleh terpergi ke bandung tanpa suami dan anak2....
Sian mereka
Ammar aku tinggalkan ngan baby sitternya...
Husna abahnya jaga....
Mesti cik suami kelam kabut
Dah la ada kek kahwin, kek birthday dan ada large order dari bank rakyat
mama harap cik suami bersabar dan dapat menempuh cabaran itu dengan jayanya...

Flight dari LCCT septutnya erlepas jam 8.30 malam 14 may 2010..tapi delay 1 jam..akhirnya kami sampai di Bandung jam 12 malam..
hua.hua...
aku sakit kepala so sebelum naik kapal terbang dah telan active fast...bila masuk kapal terbang siap berdengkur lagi!

So hari pertama hari ini, seawal jam 9 pagi waktu tempatan kami dah pi Pasar Baru..shopping sikit...aku tak la shopping sakan..memandangkan duit pun dah bannyak habis ke Korea..so shopping ala kadar ajer...
Pasar Baru ni besar sgt lenguh aku nak tawaf

Petangnnya ke factory outlet yg merata di Bandung ni..serta rumah Mode yg terkenal sgt tu...
sbb rindu sgt anak2..so bykla baju2 mereka saya beli....
Esok sambung shopping lagi.....nanti balik baru masuk gambar

3 comments:

ibu naili said...

salam..
oit cik ruszia..kapan balik mesia?
sakan tahun ni b'shopin..dr korea ke bandung...nk gak share biz tuh...

Unknown said...

salam...kite flight pg ke taiwan..u pulak ker bandung ..bile blk mesia...kan best jumpa u kat lcct..

Ruszia said...

ibu naili....tak la shopping jln2 ajer.

yanti pi taiwan wat pe