Monday, September 1, 2008

Keletihan

Salam
Sudah lama aku tak menulis dalam blog ni.hampir bersawang nampaknya.Dua tiga hari ni sgt letih dan bizi.
Aku pindah rumah.Bila nak pindah baru sedar punya la banyaknya barang2 dirumah.Hampir 1/4 barang rumah aku let go kat org lain..tapi bila dah bagi org lain barang yg tinggal masih banyak..Ikut kan aku ,hendaknya aku letgo banyak lagi barang2 lain..tapi tau la laki aku tu...sentimental sungguh orgnya!Sampaikan tshirt lama2 zaman bujang pun masih nak simpan..patut la 4 almari besar pun tak muat nak tampung baju....simpan ajer,..pakainya idak..

Bila masuk rumah baru ni macam2 la barang nak beli..lampu,kipas,pindah aircond,astro,cat rumah..pasang langsirr...adooiiiiii..pening aku tgk perbelanjaan yg telah dan akan dibuat.Masuk rumah baru ni rupanya banyak sungguh duit diperlukan..itu blm lagi kalau yg nak beli perabot baru,pinggan mangkuk baru..segala mak nenek barang2 lain!!!!!!!!!!btw rasa puas sbb rumah sendiri!

Banyak gambar aku ambil sempena perpindahan rumah baru ni..tapi bila nak masuk dalam blog ni jenuh la aku cari kabel kamera...mana la dia..tak larat aku nak cari dalam berbelas kotak barang....nanti la ..kalau jumpa kotak tu aku pos la gambar...

Kepada semua rakan taulan sanak semara..dikesempatan ini aku ucapkan selamat Menyambut Mubarak yg Mulia...Semoga keimanan kita pada yang esa akan bertambah..Insyaallah..amin

No comments: