Thursday, January 17, 2008

Gi Swimming



Sejak2 kahwin ni, saya jarang berenang..masa bujang dulu almost setiap hari dok terjun dalam swimmming pool kat rumah sewa.....
Baru2 ni rasa macam hobi berenang datang balik..actuallly kat depan opis ni ada ajer kolam renang untuk public....tapi sbb perasaan malas tu kuat sgt ..ditambah beban kerja yang setiap hari..so hobi tu macam dilupakan sahaja.......

sekarang hobi dah datang balikk...yeeeiihhaa...
malam tadi layan berenang kat Kompleks Renang UITM....dari rumah just abt 3 km ajer...ok la..
bayar pun RM 2 sahaja....so kira cukup murah for 2 hours...apa lagii...jadi dugong la dalam kolam.....gambar berenang??? illlekkkk la...kita layan gambar baju renang


7 comments:

Saya said...

ye la... aku pun nak belajar swim betul betul la sebelum masuk kerja.. cane nak atasi fear factor ni...? warrggghhhh

Anonymous said...

ala..nko masuk ajer kolam renang tu...jgn fikir sgt pasal fear factor....jom la join aku..bila start keje balik?

knv said...

ruszia,
awak dok shah alam kat seksyen berapa? saya seksyen 7. nanti2 bolehlah order cake dari awak yek!

knv said...

lagi satu nak tanya, buat kek full time ke?

Anonymous said...

anamira:
Saya tinggal di Bukit Bandaraya, kira sebrerang jalan Seksyen 7 ajer..ala saya selalu ajer lepak makan kat Seksyen 7 tu, nak order bagitau la...Yg buat kek tu hubby saya, bukan saya..saya kejer kat opis...kuii..kuii..kuii
u kejer kat shah alam jugak ke?

knv said...

weh saya kerja bukit jelutong laa...

Anonymous said...

oooo..tak jauh sgt la....anamira thanks singgah blog saya..kalau nak kek bagitau yer...bayak kek lagi dalam http://dill-cakes.blogspot.com atau http://dill-cakes.fotopages.com