Tuesday, August 12, 2008

Sakitnya kaki aku

Aku paling benci kalau beli kasut baru(kasut kerja).Mesti sakit bila baru2 nak pakai.Macam2 petua yang aku dengar org cakap kalau beli kasut baru.Gigit dulu kasut sebelum pakai,ketuk dulu dan macam tips yang diberitahu dan dibaca...tapi malangnya semua petua petui tu tak jalan ngan aku...so bila beli kasut baru ajer mesti rasa bercinta ajer nak pakai..

Biasa pilihan aku jenama Carlo Rino.Aku suka design dan harganya. Kalau time sale boleh dapat RM 59.00.Harga tu pada aku okla...cantik juga tahan dan selesa(wwarrrrr..wa...selesa lepas dua minggu dipakai!).Pengalaman bertahun2 beli kasut kerja ni menyebabkan aku sering tertanya2 ada tak kasut yang bila sarung kat kaki aku ajer..terus ok..tak yah tahan sakit(tapi jgn la suggest sandal..itu mmg takder probs!!!!!!!)Aku dah cuba Scholl,Crocodile,Hush Puppies,Alain Delon...semuanya memberi pengalaman yang sama ajer...

Aku fikir2..maybe aku perlu betulkan shape kaki aku dulu....huarrrggggggggg..tak pun maybe solution terbaik aku tempah kasut kat Datuk Jimmy Choo ajer...warrrrrrrr...tetiba aku rasa macam Lady Diana lak..

Inila kasut terbaru aku,jenama Crocodile..cantik(pada aku la)...dah 3 hari pakai...kaki aku sakit..insyaallah minggu depan ok kot..kasut ini akan menyesuaikan diri ngan tuannya!!!!!!

2 comments:

Anonymous said...

I BACA U PUNYA PROFILE...
HOBI U SWIMMING KAN... BIASANYE U BERENANG KAT MANER...SG KLANG ATAU SG GOMBAK???

Anonymous said...

kaki u sakit yer pakai kasut baru tuh..i tengok kasut u ada 3 bintik ... u cuba check dr mana kasut tu mana datang...tu kaki u sakit...kesian u