Sunday, February 3, 2008

Cinta beralih arah......

Mawi........
dulu aku tak menyukainya..tapi bukan membenci(meminjam kata2 mantan Ketua Hakim Negara yaaa..)dulu aku rasa mawi ni tak lebih dari' poster celebrity' . Aku selalu heran dan heran mengapa la org gila2 sgt kat dia...menyanyi tu tak la sedap sgt..rasanya Bob nyanyi jauh lebih sedap....

Dalam banyak2 juara AF, aku suka zahid...aku rasa zahid ni menyanyi lagu apa sahaja sedap...Penilaian aku ni setelah aku tgk Zoom In di TV1 dengan artisnya Zahid satu masa dulu. Masa tu zahid nyanyi macam rentak lagu..so masa tu aku rasa Zahid mmg hebat..tapi aku rasa zahid tidak diberi peluang untuk memperlihatkan bakat sebenarnya..kebanyakan lagu albumnya dari genre hip hop...berbanding dgn Mawi yg banyak diberi peluang mencuba berbagai genre lagu....

Tapi sorry tu say.....cinta aku tiba2 beralih arah...Baru semenjak dua menjak ni...sejak aku melihat AJL di TV3 baru2 ni...semua penyanyi hebat suara depa..cuma aku rasa terhibur dengan persembahan Mawi....Lepas tu aku tgk lak kat channel 106(OASIS) Mawi mengaji surah Yaasin. Sedap betul dia baca quran...kawan aku lulusan UIA pun kata dia ngaji sedap dan tajwidnya hebat..so perasaan aku makin berubah....aku makin suka kat mawi........dan tanda aku makin suka Mawi, aku ada masukkan lagu Angan dan Sedar nyanyian Mawi dalam blog ini...Jgn marah yer sesapa yg anti mawi tu....


6 comments:

Anonymous said...

Suka Mawi pulak..

Anonymous said...

jgn la cemburu

Anonymous said...

ah mawi..tersepi dlm dunia glamour..

Anonymous said...

saya pun setuju dgn mommy ruszia.suara mawi memang sederhana je tapi kite dpt nampak keikhlasan dia setiap kali membuat persembahan.mcm dlm ajl,ikon m'sia..sy dr dulu minat dia.sebab dia jujur dan terus terang.ok tu je.kalu yg x suka mawi jgn marah pulak.

Anonymous said...

Rasanya suara mawi tu takkan boleh tahan lama pasai suara dia tak cukup sedap dan LELAKI mcm Jamal. Macam mana pon SUHAIMI MIOR HASSAN is still the best tapi dah tua dah...mommy ruszia pon setuju kan kan kan....

Anonymous said...

Epilog cinta dari bromleyy...wooowwww...saya giler ngan lagu tu