Thursday, December 24, 2009

Mana perginya????



Semalam saya telah mengeluarkan sejumlah wang sebanyak RM 1000.00 di Maybank stesen minyak Esso Bt 3 Shah Alam..
Malangnya saya tidak dapat mengesan dimana saya letak duit tu...
pagi ini jenuh cari dalam dompet ,dalam kereta namun tiada...semakan di Maybank2u mmg wujud pengeluaran RM 1000 semalam......

I have no idea..dimana la saya letak duit tersebut....adakah saya terlupa mengambil duit itu dimesin ATM semalam....?????????ohhh my god RM 1000 is not a small amount....hari ni baru 24Dec....next gaji tahun depan 25January....hua..huaaaaaaa ..saya berdoa akan berjumpa duit tersebut...duit tu adalah untuk membayar duit kereta saya bulan ni!!!!!!! Kepada yang terjumpa duit tu sila la pulangkan kepada saya....Kepada Allah swt saya berdoa semoga saya akan berjumpa dengan duit itu....amin

5 comments:

Unknown said...

selongko semua beg.. mesti ada letak tu.. time kuar duit ada orang Q kat belakang juga tak?

ruszia said...

tak perasan lak ada org Q ke tak..tapi masa tu mmg ramai org..dah selongko sumer..takde...aii nasib bdan betul la

Ummu Fahmie said...

Takziah. Siannya. Nak pinjam duit kume boleh juga

zack mohd said...

dh jumpe lom kak??

Seri Nuang Shah Alam said...

sabaq la yong, itu bukan ruzki la tu