Sunday, November 8, 2009

Indahnya Kenangan......



Gmbr ni aku cilok dari FB As...seronoknya time ni..selepas bersengkang mata study akhirnya segulung ijazah dalam tangan....BBA (Hons) dari UKM..ggmbr yg dirakam 10 tahun yang lepas ini benar2 membahagiakan aku...eekee...
sedih pun ada teringat kawan2 yang makan sepinggan tido sebantal ngan aku...
dari kiri As(Kini Guru Di SM Agama Tinggi Kuala Kubu Baru), An(mek kelate kini di MARA),siti (atau nama glemer tot kini melangjutkan pengajian peringkat PHD di UK), aku yg cun ngeh..ngeh..ngeh...Dan Suza yang hilang entah kemana......

Nanti aku nak upload banyak lagi gambar yang memberi seribu satu kenangan dalam kehidupan...

1 comment:

Nur Faziha said...

tahniah..!! terharu baca cita awak... kita doakan baby awak dapat yang terbaik sebab kita pun serah jiwa raga pada penyusuan susu ibu..! Amin..!