Monday, May 25, 2009

Oppss! Selasa sudah...

Setiap kali menjelang selasa, aku mesti nak balik awal ajer dari opis. Hari Selasa hari yg sgt sibuk. Sebelum pukul 7 malam, aku mesti siap masak untuk dinner..kalau tak my little girl akan tidur hingga ke pagi dalam kelaparan...

Alsebab kenapa semua kena buat cepat petang selasa sbb Husna ada kelas renang dari jam 2.30 ptg hingga 4.30 ptg. So bila ambil dia dari Nursery mmg dah lembik dan keletihan yang teramat sangat. Kekadang masuk kereta terus tertido.Kalau tak tido pun mesti merengek sebab keletihan sangat. Terpaksa la sampai rumah ajer terus urut
kaki dan badannya...

Aksi dibawah adalah aksi sementara aku nak menyiapkan makan malam. Jam baru 6.30 petang.Husna duduk depan tv sambil tengok tv. Aku lak dok ralit memasak.Tiba2 macam perasan isshh napa senyap ajer kat depan.....Masyaallah..bila aku pergi kedepan inilah aksi Husna....Tidur dengan rupa yg sangat keletihan sampai tertonggeng....
Siannya mama tgk anak mama....
Dan setiap selasa aku tidak sabar menunggu jam 4.31 ptg untuk pulang ke rumah....



3 comments:

hazawahida said...

ciannya ucna..atlet renang yg berjaya ni

Unknown said...

CIAN NYER C HUSNA NI..OH YA..HANTAR HUSNA KELAS RENANG STAR UMO BERAPA YER...

Nandre The Legend said...

che det punya blog udah tukor ke:

www.chedet.cc

hehehehe
peace, la nie dia ada kat korea, 31 mei dia balek le...

kejor yob kejor