Friday, April 10, 2009

Misi 5 April

Sepanjang 10 hari mak dan abah di Korea, aku ingin membuat kejutan untuk mereka.(actually not really kejutan coz benda ni mmg aku dah janji nak buat untuk mereka)
4 April aku,hubby dan little husna balik kg. 9 malam baru tiba..ishhh tak pernah balik takde org dirumah.so rasa macam lain sikit. Buka ajer pintu tgk rumah banyak habuk kat lantai...terpaksa la bersihkan dulu..kalau tk aku akan bersin sampai ke pagi...malam tu gerimis kat luar..so pukul 10 kami dah booommmmmmmm...sedap ajer tdo.
Besok pagi2 laki aku memulakan operasi..sambil dibantu oleh Husna

Ni bilik beradu mak dan abah..sentuhan org muda sikit..warna pink..haa.haa..aku tak tau la depa suka ke tak warna ni


Ini pulak ruang tamu...kuning jadi pilihan biar ceria sikit!


Ini asisstant tukang cat..pukul 10 dah tido lena dalam buaian..(best la dia..kat Shah alam takde buaian)


dah pukul 5ptg.rumah belum habis cat lagi ni...nampak gayanya balik lewat la ke Shah Alam


Tukang cat tekun mengecat rumah mertua kesayangannya...harap2 ada bonus lebih untuk menantu sorang ni..ahaksss


Assistant tukang cat tdo sesi kedua..ishh bila masa l dia menolong nya ni...


Bukti bergambar betapa rajinnya menantu...wahhh bertuah sapa dapat menantu gini





dan sekembalinya mak dan abah ke Kg pada 12April..mmg depa terkejut besau la..hu.huu..best2..lepan satu beban janji!

1 comment:

Sheik said...

warna pink - kegemaran anak aku..hehe