Saturday, March 28, 2009

Sabtu yang santai

Sabtu yang santai.Selepas subuh aku bakar 3 keping roti..sapu mentega..sedikit gula...ngapp..eemmm sedapnya makan roti panas2..lepas terus basuh kain dan sidai..punya la banyak kain sampai 4 bakul! 4 kali masuk washing machine.Sementara tunggu husna bangun..kemas2 sikit dapur yg sgt la bersepah(laki aku sampai pukul 3 pagi kat Baking studio dia ni!)

Sarapan pagi kami di Soto,aku makanroti canai ajer..perut dah beralas dengan roti bakar pagi tadi..so tak la rasa lapar sgt..Husna pulak makan dengan berseleranya..samapi habis 1 pingan meehoon..uikkssss..kuatnya makan anak mama ni...

Lepas tu terus ke PKNS Shah Alam, beli sedikit barang yang dikirim oleh Kak Yang dari Korea. Nanti barang2 ni mak akan bawa..isnin ni depa terbang ke Korea ngan abah..bestnya..patut aku pergi..tapi tiba2 berbadan dua pula...so bajet terus masuk buku lain!

Dan seperti biasa hujung minggu aku suka beli fresh flower..walaupun kat pasar Sek 6 tak byk pilihan tapi ok la...untuk mencantikkan sikit umah aku yg berselerak tu...Sbb aku ni tak seni..so masuk ajer la dalam vase..tak yah gobah2...tarannggggg...dah siap!




Malam ni ingat nak shopping sikit kat Sunway..patut pergi petang tadi..hujan lebat..laki pulak bz siapkan kek kahwin customer..camtu la nasib kami dihujung minggu..selalu terperap kat umah ajerr......nak tgk kek kahwin jenguk la http://dill-cakes.blogspot.com

No comments: