Friday, March 7, 2008

Bila Pilihanraya datang...


Entry kali ini berkisar tentang pilihan raya,masuk kali ini dah 2 kali aku mengundi...tanggungjawab sebagai rakyat malaysia wajib aku laksanakan.Kali ini sperti sebelumnya aku mengundi DUN Kg Gajah dan Parlimen Pasir Salak.Pulang seawal hari rabu lg,aku terkejut melihat perang poster di kg aku,....wahhh hebat dan teramatlah meriahnya..poster parti pemerintah dan pembangkang menghiasi setiap penjuru dan pelusuk kg.....rasanya perang poster jauh lebih meriah dibandingkan di Shah Alam....Abah dan abang jarang nampak batang hidung dirumah..sibuk berkempen kata emak...apa2lah...esok aku nak jadi pengundi paling awal mengundi...kena balik ke shah alam awal sebab hubby mengundi kat Subang Jaya....Ok semua..Selamat Mengundi..Jgn lupa tanggungjawab masing2....!!!!

Lihatla..perang poster di bawah..banyak lg gambar akan aku upload..broadband problems sikit....nanti aku upload lagi

Hensem tak calon tempat aku ni

Ehhh..camner..la Nurul Izza pun ada kat kg aku....okla tu..layan....yg penting Izzah mmg manis...gaya muslimah...nampak beza ngan anak PM i Nori tu yer...

3 comments:

Anonymous said...

hai Ruszia...badan je kat UK...hati kat M'sia..alangkah indahnya saat ini...nasib baik bakal MB Perak orang kite jugak...kalu orang deme...apa nak jadi?

Anonymous said...

pade doh 18 tahun.....
PADE DOH 50 TAHUN(versi terbaru)

Anonymous said...

org kg gajah ker?
teman oghang seberang perak...
ngundi di Sek. Men. Sultan Ab. Jalil...