Friday, May 20, 2011

Ohhh Cempedak goreng

Oh cempedak goreng
kenapalah harga nko RM 1 sebiji...
kenapalah nko mahal sangat..
kalau aku nak makan 10 biji kan dah kena bayo 10 hengget.....
Macamana la aku nak belanja org lain makan nko
kalau nko mahei sangat....
Dah reger RM 1 satu..untuk aku sendiri pun tak lepas..

Makcik jual cempedak goreng pun ngape le mahei beno jual.
Jual tepi jalan ajer..lesen tak yah bayo..kedai tak yah sewa pun.
Tapi kalau makcik kaya dan dapat pergi haji, saya bersyukur menjadi pembeli cempedak goreng makcik...Paling tidak pun saya membantu makcik pergi aji pakai duit jual goreng cempedak....

Tapi lain kali jgn la jual mahal bebeno..sian kat saya ni..makcik pun tau saya ni giler kat cempedak goreng...makcik jual rm2 sebiji pun saya beli jugak rasanya...
tapi at least kesianla kat saya......

No comments: