Tuesday, August 10, 2010

Setahun sudah


Ramadan datang lagi.
Cepat benar rasa berlalu . Rasanya masih baru ramadan tahun lepas.
Bila mengingat ramadan tahun lepas saya tersenyum sendiri. Betapa ramadan tahun lepas saya sedang sarat mengandung 8 bulan.Walaupun begitu banyak cabaran berpuasa, namun alhamdulillah berjaya juga saya berpuasa 30 hari. Baby dalam perut tak banyak karenah.Pun saya juga tak banyak keinginan makan seperti kebiasaannya.

Ramadan kali ini baby yang dikandung telah pun menjengah dunia. Telah pun berusia hampir 10 bulan.Pastinya ramadan kali ini baby ini akan mengacau saya di dapur waktu sibuk menyediakan juadah berbuka..atau menangis minta disusukan waktu saya sibuk menjamah hidangan sahur....


Betapa cepat masa berlalu.....Saya gembira menyambut bulan rahmat ini. Semoga Ramadan akan memberi sinar bahagia untuk kami semua. Banyak azam di bulan ramadan ini. Harap semuanya berjayalah ditunaikan....

No comments: