Thursday, October 8, 2009

Sabar menantinya.......

Selepas 39 minggu mengandungkan baby ni ari ni aku masuk hospital.Hasrat hati ingin bersalin normal nampaknya tak kesampaian .Selepas mendapatkan pakar dari hospital awam dan juga pakar dari hospital swasta,keduanya sependapat memberikan pandangan yang lebih menjurus kepada operation. Aku pun sabo ajer la...nampaknya misi menguruskan badan akan lebih berliku...haa..hhaaaa.....

Hari ni aku dah masuk wad...alhamdulillah..wad ok..cantik dan bersih walaupun hospital kerajaan....nursenya pun ramah2 dan baik hati..(setakat ini la). Aku agak bosan..so berbroadband la aku kat sini......chatting sikit2..surfing sikit...

well..baru lepas makan....makanan sepital biasala..payahnya nak masuk tekak..saat2 gini la aku merindui masakan hubby..baru semalam dia masak siakap 3 rasa...sedapnya!!!!..ok dah ngantuk jom layan gambar


sakitnya tangan ku dicucuk-cucuk


layan internet with my cute HP



tak selera...


my name

No comments: