Wednesday, October 22, 2008

Berpisah kasih talak tiada........

Selepas hampir 7 tahun bersama....akhirnya kami terpaksa berpisah.Bukan mudah untuk membuat keputusan ini.Dia lah cinta aku yang pertama.Kata orang kasih pertama sukar untuk diluput dari ingatan. Begitulah aku dengan dia.Kami sama2 melalui setiap fasa kehidupan.Kemana juga bersama.Dia lah yang sanggup menemani aku kemana sahaja...Tapi akhirnya jalan ini aku pilih...berpisah dengan nya.....Berpisah tidak bermakna kasih tiada...Berpisah bukan bermakna benci membara.......Maaf Mr W...aku terpaksa mencari yang baru......


Masih cantik dan gagah perkasa...tak pernah memberi masalah pada aku....


Aku benci tiang di basement opis aku .Sbb tiang tu la belakang MR W aku kemek!


Tiang basement opis aku cari pasal lagi.....habis digoresnya sisi keter aku...ingat ini gores dan menang ke.....

Dan inilah buah hati baru aku.....

5 comments:

Anonymous said...

wah2..WKF hanya tinggal kenangan...

Anonymous said...

Kereta merah yang cun tu dah dibeli ke? Atau impian dan angn2 jer?

Unknown said...

aduhai.. keta impian tu yang tak tahan..

jangan lupa jemput saya naik ye.. hehe

Anonymous said...

anak sedara: kereta tu impian ajer..tapi sapa tau maybe jadi kenyataan one day!

mast@work: :-)

Seri Nuang Shah Alam said...

kereta wira tu juai kat sapa?